piątek, 4 września 2015

Zachód słońca w Jarosławcu #1

W pierwszym poście ze zdjęciami pokażę kilka zdjęć, które zrobiłam w drugiej połowie lipca podczas wyjazdu nad Bałtyk, w Jarosławcu. Zrobiłam je pierwszego wieczoru po przyjeździe, kiedy poszłyśmy z przyjaciółką obejrzeć na plaży zachód słońca. Byłam nad morzem kilka razy, w różnych miejscowościach, ale muszę przyznać, że zachody słońca w Jarosławcu były jednymi z najpiękniejszych jakie w życiu widziałam. Pojawi się jeszcze kilka postów ze zdjęciami z Jarosławca, ponieważ postanowiłam podzielić je na kilka, żeby nie robić zbyt długiego posta, w którym część zdjęć nie zostałaby zauważona z powodu natłoku zbyt dużej ilości zdjęć. Podzieliłam je tematycznie. ;) Dodam tylko, że zdjęcia zamieszczone poniżej oraz te, które pojawią się w kolejnych postach zrobiłam podczas mojej pierwszej "sesji" aparatem, o którym wspominałam w pierwszym poście. Co sądzicie o tych zdjęciach? :D

(Aby powiększyć zdjęcie, wystarczy na nie kliknąć)


     
     

1 komentarz:

  1. Kochana, będę pierwsza pisząc ci komentarz, Hurra :D Zdjęcia widziałam już nie raz, ba byłam kiedy je robiłaś. I wiesz jak bardzo się nimi jaram... Chcę Cię pochwalić, że w końcu, w końcu założyłaś tego bloga i masz znak wodny, żeby nikt znów nie ukradł ci twoich zdjęć! *głaszcze po główce* Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga! Ja na bank będę zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń