sobota, 12 września 2015

Nadmorska psia sesja

W dzisiejszym poście pokażę zdjęcia, które również zrobiłam w tym roku w Jarosławcu, a mianowicie sesję, którą zrobiłam pięknemu psiakowi. Wzięłam na plażę Konicę Minoltę z nadzieją na zrobienie paru ładnych zdjęć. Po jakimś czasie zobaczyłam kobietę rzucającą swemu psu piłeczkę na brzegu morza aby aportował. Urzekł mnie widok psa biegnącego po spienionych falach rozbijających się o brzeg, więc postanowiłam zrobić pierwszą w życiu sesję tym aparatem na trybie serii zdjęć. Szczerze mówiąc jestem naprawdę zadowolona ze zdjęć, które udało mi się zrobić. No i co najważniejsze na szczęście właścicielka zwierzaka nie miała nic przeciwko fotografowaniu jej pupila. :D A Wam jak podobają się te zdjęcia?

(Aby powiększyć zdjęcia wystarczy na nie kliknąć)

                                                              
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz